5
/tr>
"Члени родини" - флеш-картки для вивчення лексики
Родина
/tr>
Клас |
Дата | Скарбничка знань (на уроці) | Д/з | |||
---|---|---|---|---|---|---|
5-І, 5-Б, 5-А | 21, 22 грудня | Kinderuni. | с.66 - вивчити пори року, місяці. | |||
5-Б, 5-А | 18, 19 грудня | Повторення. | Впр.1, с.66 - переклад | |||
5-І | 17 грудня | Повторення. | с.66 - слова в словник | |||
5-І, 5-Б, 5-А | 13 грудня | Диктант "In der Schule". Робота з мовним портфоліо. |
||||
5-І | 10 грудня | Систематизація. Підготовка до диктанту. |
Повтор. написання слів |
|||
5-А | 07 грудня | Множина іменників. Шкільне приладдя - опис малюнків. Imperativ. | Впр. 4 Стор.62 - письмово | |||
5-Б | 06 грудня | Шкільне приладдя - опис малюнків. Imperativ. | Впр. 4 Стор.62 - письмово | |||
5-І | 06 грудня | Шкільне приладдя - опис малюнків. Imperativ. | Впр. 4 Стор.62 - письмово | |||
5-А | 05 грудня | Шкільні речі. Заперечення. | Стор.59 - вивчити слова | |||
5-Б | 04 грудня | Шкільні речі. Множина іменників. Заперечення. | Стор.59 - вивчити слова | |||
5-І | 03 грудня | Шкільні речі. Множина іменників. Заперечення. | Стор.59 - вивчити слова | |||
5-А | 30 листопада | На уроці англійської мови. На уроці німецької мови - написання листа. |
Впр.5, стор.58 - переклад, стор.57 - вивчити слова в жовтій рамочці | |||
5-Б | 29 листопада | На уроці англійської мови. На уроці німецької мови - написання листа. |
Дописати лист в зошиті, кольори - вивчити. | |||
5-І | 29 листопада | Лист з Німеччини. На уроці англійської мови. | Дописати лист в зошиті, кольори - вивчити. | |||
5-А | 28 листопада | На уроці іноземної мови. Діалоги по темі. Кольори. | Впр. 4, стор.55 - пис, кольори - вивчити. | |||
5-Б | 27 листопада | На уроці іноземної мови. Діалоги по темі. Кольори. | Впр.5, стор.56 переклад. | |||
5-І | 26 листопада | На уроці іноземної мови. Діалоги по темі. Кольори. | Впр.6, стор.56 | |||
5-А | 23 листопада | Сильні дієслова. Відмінювання та вживання. | Впр.3, стор.55 - пис. | |||
5-Б | 22 листопада | Сильні дієслова. Відмінювання та вживання | Впр.3, стор.55 -пис. | |||
5-І | 22 листопада | Сильні дієслова. Відмінювання та вживання | Впр.3, стор.55 - пис. | |||
5-А | 21 листопада | С/р | Вивчити дієслова в рамочці на стор.52. | |||
5-Б | 20 листопада | С/р | Вивчити дієслова в рамочці на стор.52. | |||
5-І | 19 листопада | С/р | Вивчити дієслова в рамочці на стор.52. | Дієслова для 5-І | ||
5-А | 16 листопада | Präsens. Вживання дієслів в теперішньому часі. Підготовка до с/р: - присвійні займенники, - лексика по темі "Родина" - відмінювання дієслів в Präsens - розповідь про дитину |
Впр.4, стор.48 -розповідь про дітей (пис) | |||
5-Б | 15 листопада | Підготовка до с/р: - присвійні займенники, - лексика по темі "Родина" - відмінювання дієслів в Präsens - розповідь про дитину |
||||
5-І | 15 листопада | Підготовка до с/р: - присвійні займенники, - лексика по темі "Родина" - відмінювання дієслів в Präsens - розповідь про дитину |
||||
5-Б | 13 листопада | Präsens. Вживання дієслів в теперішньому часі. | Впр.4, стор.45 - пис. |
|||
5-І | 12 листопада | Präsens. Вживання дієслів в теперішньому часі. | Присвійні займенники - вивчити. Впр.3, стор.44 - пис. |
|||
5-А | 09 листопада | Числівники 1-100. Вживання присвійних займенників. | Присвійні займенники - вивчити. | |||
5-Б | 08 листопада | Числівники 1-100. Вживання присвійних займенників. | Присвійні займенники - вивчити. | |||
5-І | 08 листопада | Числівники 1-100. Діалоги по темі. Вживання присвійних займенників. | Впр.7, стор.43 -пис Повторити опис візитки (для тих, хто не розповів). |
|||
5-А | 07 листопада | Числівники 1-100. Діалоги по темі. | Впр.7, стор.43 -пис. | |||
5-Б | 06 листопада | Числівники 1-100. Діалоги по темі. | Впр.7, стор.43 -пис. | |||
5-І | 05 листопада | Відмінювання і вживання дієслова "haben" - закріплення. Опис візитівок за зразком. Складання своєї візитки. Опис своєї візитки. | Відмінювання "haben" -повторити. Опис своєї візитки(в зошиті) - усно. | |||
Безкоштовний мобільний додаток від Ґете-інституту для вивчення лексики на початковому етапі. https://play.google.com/store/apps/details?id=de.goethe.lerndeutsch |
||||||
5-Б | 25 жовтня | Відмінювання і вживання дієслова "haben" - закріплення. Опис візитівок за зразком. Складання своєї візитки. Опис своєї візитки. | Відмінювання "haben" -повторити. Опис своєї візитки(в зошиті) - усно. | |||
5-І | 25 жовтня | Відмінювання і вживання дієслова "haben". Іменники в Akkusativ. | Впр. 5, стор.36 - письмово. | |||
5-Б | 23 жовтня | Відмінювання і вживання дієслова "haben". Іменники в Akkusativ. | Впр. 5, стор.36 - письмово. | |||
5-І | 22 жовтня | Розповіді. Родинне дерево. | Впр.3, стор.33 - домалювати + переклад. | |||
5-А | 19 жовтня | Розповіді. Родинне дерево. | Впр.3, стор.33 - домалювати + переклад. | |||
5-Б | 18 жовтня | Розповіді. Родинне дерево. | Впр.3, стор.33 - домалювати + переклад | |||
5-І | 18 жовтня | Доповнення листа "Meine Familie". Тренування розповіді. | Розповідь "Меіne Familie" | |||
5-А | 17 жовтня | Доповнення листа "Meine Familie". Тренування розповіді. | Розповідь "Меіne Familie" | |||
5-Б | 16 жовтня | Доповнення листа "Meine Familie". Тренування розповіді. | Розповідь "Меіne Familie" | |||
5-А | 12 жовтня | Складання розповіді "Meine Familie" за зразком. | Вивчити слова в рамці (с.30). - сл.дикт. | |||
5-І | 11 жовтня | Складання розповіді "Meine Familie" за зразком. | Вивчити слова в рамці (с.30). - сл.дикт. | |||
5-Б | 11 жовтня | Складання розповіді "Meine Familie" за зразком. | Вивчити слова в рамці (с.30). - сл.дикт. | |||
5-А | 09 жовтня | Самостійна робота. | Доповнити схему в словнику | |||
5-Б | 09 жовтня | Самостійна робота. | Доповнити схему в словнику | На урок: зошит, словник | ||
5-І | 08 жовтня | Самостійна робота. | Доповнити схему в словнику | На урок: 2 зошита, словник | ||
5-A | 05 жовтня | Узагальнення. Підготовка до с/р | Підг. до с/р: алфавіт, числівники 1-12, відмінювання "sein", діалог (вміти впорядковувати - як приклад с.23, с.27) | |||
5-Б | 04 жовтня | Узагальнення. Підготовка до с/р | Підг. до с/р: алфавіт, числівники 1-12, відмінювання "sein", діалог (вміти впорядковувати - як приклад с.23, с.27) | |||
5-І | 04 жовтня | Узагальнення. Підготовка до с/р | Підг. до с/р: алфавіт, числівники 1-12, відмінювання "sein", діалог (вміти впорядковувати - як приклад с.23, с.27) | Члени родини "Члени родини" - флеш-картки для вивчення лексики |
||
5-А | 03 жовтня | "Ja, das simmt"/ "Nein, das stimmt nicht" | Впр.5, с.27 (усно+переклад). С.30 - слова в рамці записати в словник. | |||
5-Б | 02 жовтня | "Ja, das simmt"/ "Nein, das stimmt nicht" | Впр.5, с.27 (усно+переклад). С.30 - слова в рамці записати в словник | |||
5-А | 28 вересня | Ствердні та заперечні відповіді. Запитання і відповіді про вік. | Впр.5, с.23 (пис.)Вірш с.20 - вивчити | |||
5-І | 27 вересня | Ствердні та заперечні відповіді. Запитання і відповіді про вік. | Впр.5, с.23 (пис.)Вірш с.20 - вивчити (для тих, хто ще не розповів) | |||
5-Б | 27 вересня | Ствердні та заперечні відповіді. Запитання і відповіді про вік. | Впр.5, с.23 (пис.)Вірш с.20 - вивчити | |||
5-А | 26 вересня | Вживання«sein» (бути) в усному та письмовому мовленні. Числівники 1-12 | Впр.4, с.18(пис.) Повторити алфавіт, числівники | |||
5-Б | 25 вересня |
| Впр.4, с.18(пис.) Повторити алфавіт, числівник | |||
5-І(ІІ) | 24 вересня | Відмінювання «sein» (бути) у тепер. часі. Вживання в усному та письмовому мовленні. |
Впр.2, с.20 –вивчити Числівники(с.20) – в словник | |||
5-І(І) | 24 вересня | Вживання«sein» (бути) в усному та письмовому мовленні. Числівники 1-12 |
Впр.4, с.18(пис.) Повторити алфавіт, числівники | Особові займ. + "sein" | ||
5-А | 21 вересня | «Знайомство» - діалоги за зразком, числівники 1-12. |
Впр.2, с.14(пис.) | |||
5-І | 20 вересня | «Знайомство» - діалоги за зразком, числівники 1-12. |
Впр.2, с.14(пис.) |
|||
5-Б | 20 вересня | «Знайомство» - діалоги за зразком, числівники 1-12. |
Впр.2, с.14(пис.) |
|||
5-А | 19 вересня | Алфавіт(вимова, написання), привітання, прощання. |
Діалог записати | |||
5-Б | 18 вересня | Алфавіт(вимова, написання), привітання, прощання. |
Діалог записати |
|||
5-І |
17 вересня | Алфавіт(вимова, написання), привітання, прощання. |
Діалог записати |
Алфавіт |
Родина
Добрий день! А програма для 5-го класу (1-ий рік вивчення) у Вас по якому підручнику
ВідповістиВидалити